Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Genus, Feminism, No Poo, Dahmer!

Fuck men!

 
Köpte två nya tröjor från Bounty Hunter Inc fast egentligen känns de inte nya för jag har haft samma tryck förr fast i mindre eh storlek. Så. 
 
Jag tycker det är så himla svårt att hitta bra tryck. Jag har en förkärlek för satanistiska sådana men främst kanske feministiska. Men man kanske får trycka egna. 
 
Hur skulle ni vilja att ett tryck ser ut? 
Etiketter:



Kommentarer
Crazy Truffle Paradise
2012-10-24   ?   16:55:12     »   http://truffle.blogg.se

Tryck eget :D Du är ju konstnär så jag föreslår att du gör ett eget tryck och beställer :) det gjorde jag :) Jag är inte konstnär men jag älskar mina egengjorda t-shirts och väskor. Ha på sig ngt eget som dessutom ingen annan har :)

Annars är de där t-shirtarna awesome!

Svar: Problemet är att jag har världens mest underutvecklade fantasi!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Caroline K
2012-10-24   ?   17:22:01     »   http://carrofliin.blogspot.com

Jag är väl inte så jätteförtjust i tröjan till vänster... tycker den bara spär ryktet om att vi feminister är nå mänhatare som tycker världen ska styras enbart av kvinnor. När vi i själva verket bara vill lyfta fram de positiva sidorna hos både män och kvinnor. Och leva i ett samhälle där vi är alla lika behandlade och lika mycket värda.

Svar: trycket är inte menat att vara feministiskt. Jag gillar det ändå.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Anna
2012-10-24   ?   17:25:53

Tröjan till vänster med din mans eller din sons ansikte vore väl piffigt? Män som män liksom.

Som du märker fattar jag inte grejen. Alls. Förklara gärna.

Svar: Tycker du? Jag gör väldigt stor skillnad på människor. De jag älskar och alla andra. Förklara? Fuck men! Fuck patriarkatet. SCUM osv.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Murder Lipstick | A Rock'n'roll dirtbag!
2012-10-24   ?   17:32:47     »   http://murderlipstick.blogg.se

Caroline K . Du tog orden ur munnen på mig.

Angelica
2012-10-24   ?   17:35:00     »   http://www.whirlwind.nu

Jag tycker inte heller om tröjan till vänster. Konstigt att folk får för sig att feminister är manshatare om vi bär sådana tröjor. Jag skulle gärna höra en förklaring på varför du bär en tröja med ett sådant tryck. Är det okej att dra alla män över en kam bara det görs humoristiskt?

Svar: Tröjan drar inte alla män över en kam. Den säger bara fuck men.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Katten Jansson
2012-10-24   ?   17:45:29

Att feminister "hatar män" har knappast nåt med den där tröjan att göra. Det är inte så att den föreställningen dök upp alldeles nyss. Eller att den kommer försvinna om vi feminister bara är så där jättesnälla och tillmötesgående hela tiden. (och undviker tröjor som denna)

lili
2012-10-24   ?   17:48:43

Hehe, är jag den enda då som gillar tröjan till vänster? Och jag är absolut inte manshatare :)

Jag brukar köpa ett gäng enfärgade tshirts och textilfärg, sen klipper jag ut fina mönster eller texter ur kartong och duttar färg med en tvättsvamp och använder mönstret i kartongen som schablon. Det är jättekul! :D

Svar: Jag älskar den!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Anna
2012-10-24   ?   17:50:47

Fuck patriarkatet ger ett helt annat budskap än fuck men. Står det fuck men med ett avhugget manshuvud så tror jag att de flesta tolkar det som att bäraren hatar män. Fuck patriarkatet kan ju likställas med fuck kvinnoförtryck och där är jag helt med. Minus det avhuggna huvudet förstås, men jag kanske inte ska tycka så mycket jag... ;)

Svar: Jo det har du rätt i. Men jag tänker mer ur ett SCUM-perspektiv, men jo jag tänker inte ignorera manshatarvibben.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

dylan
2012-10-24   ?   17:53:26

Tröjan till vänster uppfattar jag som obehaglig, även om det är att "sparka uppåt".

Catharina
2012-10-24   ?   17:59:19     »   http://ancawi.blogg.se/

Jag tycker att Fuck men-tröjan är humoristisk! Vintage-maneret tillsammans med motivet blir kul, dessutom är ju texten högst dubbeltydig. Döda män eller knulla män? Vilket som!

Fasen, man kan väl ha lite humor fast man är feminist. Dock är ju humor väldigt subjektivt, så det är klart att inte alla gillar det.

Svar: Ja precis!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Ellinor
2012-10-24   ?   18:03:09

Vad är det med satanismen du gillar? Eller gillar du bara satanistiska tryck? :)

Svar: Det finns väl en och annan del av satanismen jag kan sympatisera med, men mest när jag är på "rätt" humör. Men mest satanistiska tryck dock. Kan ej förklara varför men jag älskar det!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Boosse
2012-10-24   ?   18:05:40

Män får ha Slitz-tröjor, som enligt mig är kvinnoförnedrande, vare sig det är en bild på eller ej. Alla vet vad skiten är. Men en skämtsam bild där det står fuck men. herrrejesus vad farligt!!!

Anonym
2012-10-24   ?   18:47:18

Vilka delar av satanismen gillar du? Nyfiken.

Schniffen | neurotisk supernörd
2012-10-24   ?   18:59:08     »   http://schniffen.blogg.se

Brukar gå in på Shock och Kawaiidesign när jag vill kolla t-shirtinspiration, finns en del. Cupcake Cult är en av favoriterna, men de tenderar att överanvända motiv i stil med en regnbågsfärgad enhörning som hjärnan rinner ut från... XD Har en asgrym CC-tröja med en trumspelande ond björn. (Rock Teddy heter den, närmre bestämt.) Visserligen drar det mer åt scene core-hållet och till viss del japansk ungdomskultur, men jaja.

Blev taggad nu på att skaffa en ny, roligare U2-tröja än den tråkiga grå med War-omslaget jag har just nu! Mwahahahahahaaah

Mamma Miaa
2012-10-24   ?   19:03:22     »   http://actioonradar.blogg.se

Haha alltså jag tog det som fuck/knulla men och inte fuck männen :)

Lee - Transsexuell FtM
2012-10-24   ?   19:05:23     »   http://fulltimeman.blogspot.se

Fuck Men - Date a FTM! ;)

Karin
2012-10-24   ?   19:08:36

https://www.youtube.com/watch?v=6osiBvQ-RRg undrar om du har sett detta? älskar tavi! tänk att vara så klok i hennes ålder

Karin
2012-10-24   ?   19:16:59

Jag vill ha feministiska tryck! Och kanske socialistiska.. Men inte satanistiska eller med typ upp och nervända kors även om det är petruskors för dom flesta tänker ju inte att det är såna hehe. Tycker man ser plagg med upp och nervända kors ÖVERALLT och känner mig rätt matt på det nu, liksom come on, ingen säger att du behöver gilla kristendomen eller islam eller någonting annat men vem tror du att du provocerar egentligen? (menar inte just dig nu LD)

Karin
2012-10-24   ?   19:18:35

Är kristen, glömde jag skriva

Emma - Feministnörden
2012-10-24   ?   19:30:34     »   http://feministnerden.blogg.se

Jag gillar threadless :) www.threadless.com

IG
2012-10-24   ?   19:41:57     »   http://igranlund.blogg.se

Om de fanns en mer välgjord variant av Maria-bilden på dig som jag ritade förut skulle jag ha på mig den där tröjan varenda jävla dag. <3

IG
2012-10-24   ?   19:46:13     »   http://igranlund.blogg.se

Samt att jag diggar skarpt "I did it for satan"-trycket! :D

Anonym
2012-10-24   ?   20:00:23

Fy vilken sexistisk tröja. Hur tror du folk skulle reagera om jag gick runt med en tröja som det stod "fuck women" "fuck asians" eller "fuck niggers" på? Man ska inte hata folk för något som dem har blivit födda med och inte kan rå för.

Dan
2012-10-24   ?   20:22:11

Hat t-shirt med ett avhugget manshuvud. Jag undrar vad det ger för signaler till dina barn samt andra människor som du möter?

Måste bli rätt jobbigt att bortförklara sig hela tiden med "scum" argumentet.

Lite som att bära ett solkors på armen och säga "jag är ju hindu, du missförstår bara"

Svar: Jag har burit tröjor från bounty hunter sen 2000 och har aldrig behövt förklara mig. Så jag är inte orolig!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Anonym
2012-10-24   ?   20:28:05

"Jag har en förkärlek för satanistiska sådana..."

jeez, snacka om obehagligt ...

Svar: Buuuuuuuuuuuuuuuu
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

En kvinnas dagbok
2012-10-24   ?   20:37:03     »   http://enkvinnasdagbok.blogspot.se/

Haha njae det där var lite för brutalt för min smak :P

ML
2012-10-24   ?   20:39:24

Alltså detta kommer nog att låta helt hjärndött, men när jag ser bilder på dig där du var smal så tycker jag bara att det är... fel. Det är inte DU liksom. Och det i sig är ju sjukt för jag känner ju inte dig, har aldrig ens sett dig men som jag "känner" dig genom bloggen så känner jag dig mer som sådan du ser ut nu.

Asch, ja.. hjärndött.. jag hoppas du förstod hur jag menade.

Svar: Inte sjukt. Man skapar ju sig en bild av folk.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Prins Charles
2012-10-24   ?   21:07:34

Kanske ska börja dra omkring i en tröja där det står "Fuck Women" på.

Sedan kan jag referera till Lady Dahmer, som anledningen till varför jag gör det.

Svar: Gör det!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Malinidvh -
2012-10-24   ?   21:21:52

Hej LD!

Vill fråga dig vad du tycker om att spänna fast barn i barnvagn?
För mig känns det helt orimligt att göra så, snacka om att sätta sig över barnet och använda den maktfaktor jag har aom vuxen.

Diskuterade detta med en man idag som hävdar att det är samma sak som att spänna fast barnet i bilen, det handlar om barnets säkerhet. Så han tyckte väl att jag var en idiot som inte alls kunde tänka mig att spänna fast barnet och jämförde det med att barnet lika väl kan trilla ur barnvagnen och bryta nacken.

Men det är inte det det handlar om för mig, för mig handlar det om att som förälder inte orka gå med sitt barn eller när barnet springer omkring och inte vill gå vid vagnen. Har jag då rätt att trycka ner barnet i vagnen och spänna fast det? Eller är det mer än fråga om bekvämlighet för mig som förälder?

Svar: Jag tycker heller inte om att spänna fast barn eller tvinga dem. Och tycker att man ska undvika det i den mån det går. men ibland funkar det inte (t.ex när du är på stan, i trafiken, har flera barn att hålla reda på osv) och då får man göra ett val utifrån det.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Lina
2012-10-24   ?   21:28:27

Men gud, jag ser tusen kvinnoförnedrande tshirts bärandes av män och kvinnor vareviga dag som är sådär diskret misogyna, höhö-iga och oftast anspelande på sex och folk reagerar på denna? Ha!

Svar: BINGO!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Felicia
2012-10-24   ?   21:44:59     »   http://dybeck.wordpress.com

Roligt med folk som tror att satanism = djävulsdyrkan. Eller varför tycker Anonym annars att det är obehagligt? Satanism finns i olika former precis som kristendom. Är inte så påläst men det jag hört om tex LaVey-satanismen låter väldigt vettigt!

Svar: eller hur!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Vik
2012-10-24   ?   21:51:51     »   http://ringorulesx3.tumblr.com/

Jag har tröjor med bandtryck! Det är alltid fint. Fast då måste man gilla bandet förstås!

Svar: Älskar bandtryck! Svårt att hitta fina dock och hutlöst dyra är de!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Amadeus
2012-10-24   ?   22:02:31

Felicia: Satanism handlar kanske inte nödvändigtvis om djävulsdyrkan, men är väldigt antikristen (därav namnet som anspelar på Guds motsats...? vi pratar liksom inte vanlig gammal hedendom här). LaVey-satanismen är ett tydligt exempel på en antikristen "religion".

Danni
2012-10-24   ?   22:12:19     »   http://babybambola.blogspot.com

Sånt gör ont i hjärtat ja, tanken av att dö ifrån sina barn.
Hur tänkte då Sophie? Hur mådde hon? Hon visste att hon skulle behöva lämna Julian...

Känns befriande att det är fler än jag som kallar sitt barn för lite opassande namn. Jag är ingen bombullsmorsa, fastän vissa länkar är i rosa.

Tack för dina kommentarer i min blogg. Jag är med dig till viss del. Men det visste du nog redan.

mvh
Danni

Svar: Vi är nog mer lika än vad det verkade från början! Jag tycker om dig Danni.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Felicia
2012-10-24   ?   22:12:55     »   http://dybeck.wordpress.com

Amadeus: Och det är obehagligt bara för att det är antikristet?

Ung Tant
2012-10-24   ?   22:22:54     »   http://ung-tant.blogspot.se/

Såg vid något tillfälle en kylskåpsmagnet med en liten flicka (50-talsstuk) som sa något i stil med "När jag blir stor vill jag också vara med och krossa patriarkatet" Den skulle göra sig på en t-shirt

Amadeus
2012-10-24   ?   22:33:46

Felicia igen:Det är väl inte konstigt om det är obehagligt för kristna? Eller för den delen andra människor som starkt ogillar satanism.

Dock: Jag läste lite snabbt och missade att du svarade Anonym utan kopplade det till en mycket mer sansad kommentar. Håller med dig om att åtminstone en anonym kommentar var... väldigt konstig och ovänlig.

Eftersom satanism innehåller dyrkan av typ egoism och just satan (som symbol om inte annat) tycker jag dock att det ÄR obehagligt (kanske inte mer obehagligt än annat som krockar med min världs- och människosyn...). Dock inte att ockulta symboler nödvändigtvis är det.

Upplever ibland att det ofta saknas någon slags källkritik när det gäller andra religioner än kristendom, och det är däremot läskigt.

Sen att folk kan bara satanistiska symboler utan att vara satanister är väl egentligen inte så konstigt, människor bär ofta kors utan att vara kristna också. (Sen finns det människor som jag som tycker att båda är konstigt, men det kan ju också vara svårt att helt undvika religiösa symboler...)

(I dessa diskussioner känner jag bara för att inflika: Jag är inte troende kristen.)

Ursäkta för att jag eventuellt hoppar runt lite väl mycket i ämnet.

Svar: Satan som symbol är en symbol för motstånd mot auktoriteten och det tycker jag är en ganska bra symbol. Satan är även symbol för fritänkande. För revolt. För rebellande. Egoism kan diskuteras, men satanismen sätter även fokus på personligt ansvar. Om saker blir skit så skyll inte på andra. osv. Visst, i mycket antikristet men mycket av det kristna budskapet är också fullt av skit (inte allt såklart, löv J-man osv)
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Amadeus
2012-10-24   ?   22:49:29

Ursäkta för att jag skriver så mycket *skriver lite till*:
Med antikristet menar jag inte bara att det är anti kristendom som religion utan också tvärtemot kristendom i värderingar och så (vilket förstås varierar pga kristendom varierar).

Men jag skulle inte ens ha reagerat om det inte var för att jag förmodligen kopplade din kommentar lite fel.

Jag tycker inte att det är vettigt att hoppa på en person eller insinuera att den är obehagligt, bara för att den ungefär uttrycker att den tycker att satanistiska tryck är snygga.

Anonym
2012-10-24   ?   22:59:50

Vad i satanismen gillar du?

Svar: Generella attityden att man skapar sin egen lycka och ansvarar för det som händer i ens liv. "jag är gud, gud är jag"
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Ett Namn
2012-10-24   ?   23:04:47     »   http://www.websida.com

Bryr mig inte så mycket om trycket (varken positivt eller negativt) men kan bli sjukligt trött på en del av argumentationen. "Men alla andra bär kvinnoförnedrande tryck så då gör väl inte det här trycket nåt".
So what om det är vanligt att folk har t-shirts med kvinnoförnedrande tryck? Det gör väl inte fuck men trycket mer okej. Two wrongs doesent make a right liksom.

Vill alltså inte lägga någon värdering i trycket i sig, bara uttrycka min irritation mot argumenten som används för att försvara det.

CrimsonAnna-vegetarian of doom
2012-10-24   ?   23:29:56     »   http://metalanna.blogspot.com

Jag skulle vilja ha en t-shirt med trycket "Att kalla sig vegetarian men äta fisk är som att kalla sig nykterist men dricka whiskey" Vet inte vem som twittrade det men personen är genial.

Nu vore inte vänstertrycket något som jag kan stå för men den är ju lite nagel i ögat på människor av typen "kan vi inte bara ha det lite trevligt" och de behöver en nagel i ögat ;)

Svar: Haha ja precis! (nagel i ögat)
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Calle
2012-10-24   ?   23:39:49     »   http://calleism.wordpress.com

"Sometimes, being a bitch is the only thing a woman has to hold on to"

Calle
2012-10-24   ?   23:44:24     »   http://calleism.wordpress.com

"Sometimes, being a bitch is the only thing a woman has to hold on to"

T
2012-10-24   ?   23:51:46

Jag älskar också T-shirtar med tryck men vet inga bra butiker? nån av lady dahmers läsare som har tips? gärna webbbutiker :)

Laks - den djurrättande feministen
2012-10-25   ?   00:09:48     »   http://laks.webblogg.se

Tänker bara på vad som skulle hända om en man bar en tröja med ett avhugget kvinnohuvud på där det står "fuck women"... Denna tröja kan säkert bäras "på skoj" eftersom det är så uppenbart att just män inte är underordnade. Ingen bra tröja. Som många andra säger, spär bara på myten om att feminister hatar män och vill lägga över hela makten på kvinnorna.

Svar: Jag tycker att hierarki ÄR viktigt i sammanhanget. Våld mot kvinnor porträtteras precis hela tiden och överallt.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Fia
2012-10-25   ?   00:19:17     »   http://www.bergman.ratata.fi

http://9gag.com/gag/5674046 var bara tvungen ;)

esterii
2012-10-25   ?   00:29:36     »   http://www.esterii.blogg.se

Gillar inte.. Sådan tur att vi får tycka olika och fritt:)

LinaLina
2012-10-25   ?   01:11:44

Om du nu inte tycker om män, är det viktigt/roligt att skylta med det på bröstet?

Fel väg att gå om man vill påverka samhället att bli mer tolerant och acceptera alla människors lika rättigheter - kvinnor som män!

Svar: Jag är inte ute efter att påverka samhället med hjälp av en t-shirt.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Jo
2012-10-25   ?   07:38:12

Jag tycker inte att du har som uppgift att bevisa att feminister inte hatar män. Fattar inte det upprörande, det är inte så att trycket uppmanar folk att hugga huvudet av män. Tycker det är en kul kontrast mellan 50-talsstilen och motivet.

Svar: Det tycker inte jag heller!
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Anonym
2012-10-25   ?   08:56:22

Det är såna hör inlägg som gör att vi feminister ses som manshatare. Du har ett ansvar LD! Skärp dig!

Svar: Nej det är verkligen inte sådana här inlägg som gör att vi ses som manshatare. Get a fucking grip. Det är för att vi påtalar mäns roll i kvinnoförtrycket samt kritiserar patriarkatet (och mäns roll i det) som gör att vi ses som manshatare.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Diana - Level Up!
2012-10-25   ?   09:24:33     »   http://levelup.blogg.se

Jag hade lätt köpt en tröja med ett satiriskt tryck av dig:D

Anonym
2012-10-25   ?   10:00:28

Satanism?

Svar: ja?
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Ronja
2012-10-25   ?   10:22:44

Gillar att folk blir så upprörda över en tröja med satanistiskt tryck trots att så sjukt mycket mer ont har gjorts i "guds namn" än i satanismens. Logic?
Det finns satanister som dyrkar satan och det finns dom som inte gör det. Det finns gudstroende som kapar flygplan och flyger rätt in i höghus med dom, och det finns dom som inte gör det.

IG
2012-10-25   ?   11:09:29     »   http://igranlund.blogg.se

"Fuck Men"-tröjan är väl rolig för att hon sparkar uppåt? Det är klart som fan att det skulle bli obehagligt om rollerna var motsatta och det stod Fuck Women - då sparkar man ju NERÅT. Då sparkar man i princip på den som ligger ner.
Och att stilen är i typisk 50-talsstil med en affärsman och en hemmafru gör det ju bara roligare och tydligare!
Och så kan det som vissa redan sagt, tolkas på flera sätt. Allt män duger till är att ligga med, typ. (En syn som många män har av kvinnor, vilket bara gör bilden än roligare.)
Jag skulle säga att det är en humor med besk eftersmak.

karin
2012-10-25   ?   11:16:41

När jag läste ditt svar till någon (sorry orkar inte kolla vem) så får jag lite intrycket att du har en ganska förutfattad bild av kristendomen och dess "onda åsikter" typ. Men kärnan i kristendomen är att man ska älska sin nästa som sig själv, att kärleken är störst och att alla är lika mycket värda. Även att man inte ska döma (Jesus umgicks ju med de svaga) och att man har stulit från de fattiga om man är rik. Saker som står i gamla testamentet spelar inte särskilt stor roll eftersom vem som helst kan ha skrivit det och det är Jesus vi tror på, så GT hör väl mer till judendomen om man nu fastnar på det. Sen att många inom kyrkan har gamla bakåtsträvande åsikter är snarare en kulturell grej, man tar efter sina föräldrar oavsett liksom.

Aja, vet inte om du bryr dig öht men får ofta känslan av att du ogillar kristna bara dom kallar sig det. Mina vänner brukar också prata om "kristna" och sen ba; ja men inte duuuuu då hehe, till mig. Hmmm, vilka man nu tänker på (Hägglund?)

Sen kan jag faktiskt tycka att det är onödigt med antikristna uttryck om man inte vet vad kärnan i tron faktiskt är, precis som jag tycker att Vilks är sjukt fjantig som ska röra upp helt onödiga aggressioner och fördomar mot muslimer.

Svar: Jag var kristen tills jag var drygt 25 år. Så jag känner att jag har en ganska så BRA koll på kristendomen. ;-) Jag har väl aldrig skrivit om kristna? Eller har jag det? Vad menar du med att du ofta får känslan av att jag ogillar dem?
Jesus sa mycket bra men han sa jävligt mycket efterblivet också. (vänd andra kinden till. Ge din mantel. osv)
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

420
2012-10-25   ?   12:18:38

Eller så kan man göra en "Gudrun" och bränna upp kontanter och hoppas det ska locka väljare! Lika kontraproduktivt och hjärnfött är det att springa runt med en fuck men-tröja som illustrerar en avhugget manshuvud! Kommer inte direkt gynna kvinnokampen om jag säger så.. Och blir det inte lika konstigt när du ena sekunden gråter över hur dina barn ges en skev bild av samhället tack vare patriarkatet, för att i nästa stund lyfta upp dem i famnen iklädd en tröja med den texten och det trycket? Jag vet att provokation är det du är ute efter, men nu är du bara omogen och korkad, och det vet du själv.

Svar: Hur tänker du nu? Måste jag göra sånt som "gynnar kvinnokampen" precis hela tiden? Och nej, jag håller inte med om att jag är "omogen och korkad". det låter som nåt en tonåring skulle kalla varandra.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Anonym
2012-10-25   ?   13:28:54

vad jag förstår menar väl ladyn att hon älskar att knulla män eller nåja sin man

Rebecca
2012-10-25   ?   14:38:46

Varför har du inte en Fuck women-tröja då?
Den säger ju ändå inget annat än Fuck women, med andra ord; inte kvinnoförtryck. Bara lite rolig..

Svar: för jag älskar kvinnor. Och det finns inga sådana tröjor.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Anonym
2012-10-25   ?   16:35:16

Du älskar kvinnor men du hatar män, alla utom din son och man då?
Älskar du alla kvinnor?
Varför hatar du män och älskar kvinnor?

Svar: Jag gillar vissa män ja. Vill du veta/förstå mer läs bak i arkivet.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Louise - Den bittra dalkullan
2012-10-25   ?   19:59:28     »   http://confession.blogg.se

Jag älskar tröjor med roliga tryck! Kan ju därför inte låta bli att bli kär tröjan till höger. MÅSTE.KÖPA!

"Fuck men?"
2012-10-26   ?   16:47:21

Jag visste det! ALLA feminister är innerst inne flator som hatar män. Nästan skönt att få det bekräftat så tydligt, nu kan jag gå vidare i livet utan att känna minsta sympati för feminsiter.

Svar: Ja så är det.
LADY DAHMER™ | postpatriarkal feministfitta

Joel Bergqvist
2012-10-27   ?   09:52:51

Fuck women.

Cecilia
2012-10-29   ?   16:55:55

Har du läst tidningen Amelia nr 21 (kom ut i butik 27 september). Jag satt å bläddrade i tidningen å kom till sidan om mode, där ser jag en kvinna som har på sig en tröja med texten "girls Will be boys". ???? Vem vill bära en sån? Jag e kvinna å vill vara d! Kanske tolkar jag tröjan med texten på fel sätt? I vilket fall, jag skulle aldrig vilja ha den. Tröjan kommer från Maison Scotch.




Innan du kommenterar så tänk på att:



- Jag besvarar kommentarerna i min egen blogg, så glöm inte bort att återkomma!

- Tips: Om du planerar att kommentera ofta (gör gärna det, jag läser nämligen alla kommentarer) så välj ett unikt eller udda användarnamn! Då kan jag skilja på dig och de som har samma namn som du.

- Glöm inte att prenumerera på min blogg! Du vill väl inte missa några inlägg? Nej, tänkte väl det. Klicka på ikonen!

Follow on Bloglovin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:




Kommentar:


Trackback